Mys med fina tjejor i centrum :)

Imorse kom Stefan och plockade upp mig efter jobbet vid 9-tiden,så åkte vi till McDonalds och skulle äta frukost.Påvägen så frågade jag om det gått bra på jobbet,då säger han ja men det var väldigt mycket,sen säger han:Vad har du gjort idag då?Hahaha snacka om å ha skev tidsuppfattning,stackarn.
Han hade också glömt att anledningen till att vi skulle äta frukost på Mcd var bara för att vi efter skulle till barnmorskan..Men vad gör det om hundra år :)
Lisa var inte där (ovanligt),så vi fick gå till Birgitta istället.Stefan gillade henne mycket bättre än Lisa.Jag gillar henne också men dom flesta där är gulliga så..Och jag kan ju verkligen säga det också,för jag har väl haft alla nån gång..haha..
Sen var jag och lunchade med Sandra och Meghan (Vincent och Ella) på tacobar.
Köpte dop-present till Bojan,och tror ni inte jag inte kunde låta bli å köpa 2 presenter till..Fan jag är fan hopplös,jag har en ny sjukdom den heter kan-inte-sluta-köpa-presenter..
Ena till Zacharias och likadan present till min systerson (som en grattis till att få kusin-present och grattis till jag-vet-inte-vad..).
Mina fina vänner när dom var preggo <3 Ja Sandra och Meghan,ni får faktist stå ut med att jag lägger upp den här fina bilden på er.(Det är ändå ingen som läser min blogg).
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag läser och skvallrar ;)) sen =P hihi :) Jätte fin bild. Kramis

2012-03-13 @ 21:09:32
URL: http://starshineonyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0