Längtan är SJUKT STOR <3

Här ligger hon tryggt i mammas mage..Men jag vill ju att min älskade lilla tjeja ska komma ut till mamma och pappa och mysa <3 Längtar nåt fruktansvärt.
Jag har druckit lite hallonbladste,jag fått av Meghan (STORT tack).Meeen..verkar inte funka alls :(
Har även provat äta en hel ananas,funka inte heller.
Gått i trappor,gått på promenad,haft sex..inget verkar bita på min dotter.Å jag vågar bara testa sånt som är ofarligt,vill ändå inte tvinga ut henne med elaka metoder.Men hon vill helt enkelt stanna där det är varmt tryggt och kanske mysigt(?)..Bara hon inte gör som sin mamma..Jag kom nästan 3 veckor "för sent"..
Och snälla snälla lilla älskling kom inte på morfars födelsedag,jag ber dig!
Uppe på natten som vanligt..Stefan har ju bytt arbetstider så han jobbar 1:00-9:00,och jag har ju så svårt att somna utan honom :( Men jag jobbar ju inte längre eller har nåt att göra eller så,så det gör inte så mycket iof.Har alltid varit lite av en nattmänniska.Igår städade jag till klockan vart 3.Idag har jag lyckats städa till klockan 00:30.Tycker jag är duktigt av mig ändå.Ska försöka somna nu efter jag postat detta inlägg,för imorn ska jag till barnmorskan (förhoppningsvis sista gången innan Malou föds) klockan 10:30 och efter det luncha med min bästis Sandra i centrum.
Undra om jag är helt förberedd nu på att föda,jag trooor jag packat allt och fått allt iordning här hemma tills vi kommer hem..jaja det visar sig,jag har iaf det viktigaste :)
Kom nu mammas lilla hjärtegull,jag vill träffa dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0