Jag vet..

Det var längesedan nu igen..suck..aja..det är ju ändå ingen som vill hjälpa mig att fixa min sida.Så tråkigt å skriva i denna fula rosa färg..Tänk om jag faktist hade lärt mig å tagit in det som vi "lärde" oss på grafisk form lektionerna i gymnasiet..
Idag är det vecka 41 för mig då..(40+1,mer exakt)..Snacka om tröttsamt..
Igår var vi hos barnmorskan,nu väger jag hela 100kg exakt,haha.Kommer bli kul å göra sig av med "några" kilon sen..kommer nog bli plättlätt...eller..
Den 28/3 (Viktors födelsedag för övrigt),ska vi göra ett ultraljud å se så att allt e bra där inne i magen,tillräckligt med fostervatten osv.Är allt bra får man vänta en vecka till innan igångsättning,annars blir det igångsättning på en gång.Men jag hoppas ju såklart att det sätts igång av sig självt,det vore ju det bästa tror jag..
Ju längre tiden går desto mer fruktar jag förlossningen,hon kommer ju va så stor att jag kommer spricka hela vägen upp till ryggen..:/
Idag har jag fått hjälp av världens bästa Lotta <3 Jag har ju haft "lite smått" panik över det här med försäkringskassan..Jag har ju ingen aning om hur sånt där "pappersarbete" funkar.Lotta förklarade över telefon medans jag satt framför datorn lungt å fint,helt plötsligt blev det ju faktist ganska enkelt.Hon vore bli lärare.Hon är fantastisk och helt underbar.Tack för hjälpen underbara fina vän <3 Jag älskar dig!
Det är det bästa som finns,vänner som ställer upp när man verkligen behöver.Det är bättre än presenter,nog för att jag alltid älskat mer att ge än att få :) Men jag ääälskar att få hjälp med sånt som gör mig galen.
Tänk egentligen va?Vilka fantastiska vänner jag har :) vad har ni för vänner egentligen?Dom kan inte vara mer än bra,för jag har dom bästa.Så det så :P
Nähä,krypa ner brevid älskling å väcka honom för att han ska upp,åka till statoil,köpa macka och hämta upp Öner och sen åka till jobbet.Och jag?Ja jag ska väl försöka sova,men det lär bli en del avsnitt av Dark Angel först..Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0