Tråkigt :(

Tråkigt att jag inte skrivit något under hela graviditeten :( Det kommer jag att ångra sen.Eller..det gör jag ju redan.
Kan börja med att langa upp en bild från nyårsafton..
Osmickrande bild på mig va?JA!Det är bilden jag ska ha inpräntat i hjärnan när jag fött barn sen,så jag verkligen gör något åt saken.För så här vill jag verkligen inte se ut.Jag ska gymma som en dåre med Jessica.Jag lär väl inte orka med i hennes tempo men jag ska göra så gott jag kan :) Fan vad taggad jag är!
Idag har vi varit hos barnmorskan (men det var inte Lisa för hon var sjuk som vanligt).Hon var gullig men det gjorde fruktansvärt ont när hon klämde på magen,AAAJ!!!
Efter det så åkte vi till Håga och åt pizza,när jag precis skrivit att jag måste tänka på vikten..men det får som sagt bli när jag har fött.Och nej,jag ska inte trycka i mig såna saker som pizza nu innan bara för det.
På tal om fett osv.,jag väger nu 95.8kg Inte så farligt ändå,trodde ju att jag skulle ligga på ca 110 vid det här laget,jag är ju ändå i vecka 34 å vägde mycket redan innan (ca 70/75kg).Fast det är jag bara glad över :)
Hursomhelst,jag har städat,vilat,städat,vilat..Det går långsamt men framåt.Kan ju inte göra så mycket med den här dumma foglossningen som kom för ca 1 månad sen å bebis som trycker med foten på vänstra revbenen,och sen har jag ju nåt FÖRBANNAT ont i muffen.Jag säger bara en sak,FYFAAAN!!!
Jag längtar så mycket till våran tjej äntligen är här.Som Linda sa idag,det är som när man var barn och längtade till julafton.Fast jag har ju varit busig å tjuvtjikat på paketet,eller snarare det icke-existerande paketet höhö..:D
Nej det här får väl räknas som vila,så nu får jag ta å städa lite till..Göra rent toan blir det härnäst,myyys :/
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0