Syskonkärlek <3

Är det inte fint med syskon?Åh vad jag älskar dom här fina tjejorna,speciellt hon i mitten..haha nä skämtosido.
Nu är ju inte det här alla mina syskon men det är mina närmsta <3
Jag skulle vilja ta en sån här bild med mina älskade bröder också.
Vi hade så himla roligt när vi tog dom här korten,vi skrattade så vi tjöt!
Jag ser ju i spegeln att jag e stor som mount everest,men det är inte förns man ser det på foto att jag verkligen är HUGE!!!Men snart så snart..:) Fast jag kan inte rå för att jag känner mig lite fin också,jag bär ju på mitt å Stefans kärleksbarn,hur kan det inte vara fint?
V.35
Jag skulle ju sova,vilket jag har gjort..Men vaknade å var såå pigg att jag bara måste göra nåt,så det blev det viktigaste,disken..Nu luktar det svart orkidé istället för gamla matrester i köket igen,lovely.
Jag orkar ju som sagt inte mycket alls nu,men en del saker MÅSTE göras.Tänk om våran lilla tjej kommer inatt tex. så när vi kommer hem så är det till ett illaluktande och sunkit hem,det vill jag verkligen inte.
Stefan ska få den stora äran att dammsuga när han vaknat vid 18,och sen laga mat.
Jag måste bädda rent,städa toaletten och ta bort alla barnböcker jag lagt vid min sida av sängen.Det är inte mycket men det kommer ta hela dagen för jag måste ha långa vilopauser mellan varje grej.
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0