Seriöst?

Nu är jag riktigt less på att vara så här äckligt höggravid!
Kan du inte komma nu?Mammas lilla älskling?
Det är aaallt jag kan tänka på just nu :( skiittråkigt,inget känns lockande eller kul,jag bara väntar å väntar å väntar..
Igår var vi och åt frulle på donken,NICE!Idag ska vi köpa hem frukost,men det är någon som sover jääävligt länge idag..Snart blir samma brutal-väckning som igår.Tände lampan i taket,killa under fötterna och sen slet av täcket å skrek:GODMORGON ÄÄÄLSKLIIING!!!!
Efter frukosten åkte vi över till ÖoB,där vi skulle köpa salva till min mormor som dom tydligen slutat sälja på apoteket och numer bara säljer på ÖoB?:O Anyhow,vi köpte öven en snygg jävla skål å ha typ lite candy i till oss,köpte en extra man kan ge bort när man har dåligt med pengar och någon helt plötsligt fyller år (man kanske är lite glömsk..)Och nej det är inget fel med det,för den är som sagt jääävligt snygg!Sen köpte vi en liten present till min Kusin :)
Åkte över till mormor och lämnade salvorna.Hon luktade starkt av blomkål,FYFAN!
Sen drog vi till maxi och handlade kaffe för att vi trodde att mina kära kusiner skulle komma på fika.
Där mötte vi Lotta,Anton och Hugo som storhandlat.Träffade även på högsta chefen som gav mig en utskällning pga att jag kom dit utan bebis..
Sen åkte vi hem å dusha och städa (eller rättare sagt..Stefan städade medans jag bara chilla).Sen blev vi bjudna på middag på Herrhagen.Det var jag Stefan Dirk Seppo och Dessie.Syrran hade lagat lövbiffsrullader med vitlöksost,potatisklyftor,sallad och sås.Så jävla smarrigt!
Senare kom Kerstin och Stefan dit och fikade istället :) När dom åkte fick jag följa med för jag hade ont överallt och så vätskefylld att jag nästan började tro att jag skulle kunna fylla hela Torvallas simhall..
Stefan kom hem vid 00,då poppa vi popcorn och kollade Arn sen sov vi <3
Har jag föresten berättat att jag var med Stefans mamma Lena i fredags?Vi var å lunchade och sen åkte vi för att kolla på skötväska på Barnens hus..Hon köpte skötväska (assnygg,men dyr),skötbädd och påslakan till vaggan..Hon är ju för snäll min svärmor <3
Efter det åkte vi till port73 där vi hittade lite mysiga filtar osv,som hon "såklart" köpte till våran bebis.
Nu låter det som att jag är köpt,men jag älskar verkligen min svärmor.Hon är rolig,snäll och väldigt omtänksam!
Vi kom fram till att vi båda hatar färgen orange och Hello Fitty,lite komiskt..
Nä nu är det fan brutal-väckning som gäller..Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0