Mosters stora älskling fyllde 3år!

Mosters stora älskling fyllde 3år igår,och Buz fyllde 7år (syrrans hund).Det firade vi hemma hos dom med lite lunch å presenter.Kläder var ju såklart inget å hurra för men "bilar med ögon" verkade poppis :D
Sen så sov jag några timmar tills det var dax att jobba ett suuuperlångt pass..hela 3timmar och en kvart..Jag är ju halvtidssjuksriven så då blir det så.Vilket låter larvigt men det är typ precis vad jag klarar av för att inte gå sönder.
Idag var jag o Stefan å våldgästade min bästa vän Sandra K å hennes son (min ;)) Vincent,drack kaffe och mös.Sen gick Sandra och hämtade äldre sonen Zacharias på dagis medans jag å Stefan väntade hemma medans Vincent sov.
Vi hade med oss min filmkamera som jag fick i 25-års present av Stefan.Och det var till Zacharias stora glädje,han körde runt på sin bobbycar som tusan och visade upp sig,han är ju sååå söt!
Sen åkte vi hem å Stefan gjorde korv å makkisar.Sen åkte han till jobbet och jag sov en stund tills mamma och Micke kom å lämnade den "extra" barnvagnen som ska skickas tillbaka å skjussade mig till Maxi och vi handlade sen så skulle jag jobba idag igen,ett ännu längre pass...19:30-22.
Mycket fakta..aja hur som helst..Vilka jävla rikspuckon det finns...Jag trodde jag hade sista kunden i min kassa (som för övrigt var huuur slö som helst trots sin unga ålder).Men när jag stängt igen så inser jag att det finns en till dåre kvar.(Ja jag kallar dom ökenamn som handlar så förbannat sent å beter sig som vet inte vad).
Hursomhelst..så står det en man i avstämningskassan..han var först och främst mycket besvärad över att få avstämning (som att vi tycker det är kul klockan 22:10 istället för att vara påväg hem..) han hade handlat rätt så mycket..Men sen iaf när allt väl e klart,vet ni vad fanskapet säger?-"Får jag göra ett återköp på det här,jag betalade med fel kort"?!NEEEJ DIN DUMKNULLADE JÄVEL DET FÅR DU INTE!!!HADE jag lust att skrika ..meeen..jag var tyst.Vi stod ca 10 maxiarbetare runt den här idioten lite för att få honom att förstå att -GÅ HEM,VI VILL INTE SE DIG MER VI VILL BARA HEM!!!Såå kan det gå när man stänger..men oftast kan man vara glad å önska folk en trevlig kväll :)
TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0