Ingen bra dag..

Den började bra,åkte till Pizza Hut med älskling och Dirk och åt lunch.Sen skulle jag till läkaren 13:40 men hade massor av tid att "slå ihjäl" innan (varför kallar man det de egentligen?)..Så vi gick runt lite på Ö&B och barnens hus..Stefan skulle börja tidigare idag,nämligen klockan 14:00.Så tanken var att han skulle dumpa av mig vid läkaren sen dra till jobbet.Meeen,när vi står utanför läkaren och jag ska hoppa ur bilen började jag må RIKTIGT dåligt.Mådde illa och fick riktiga sammandragningar,FY!
Vad gör min käre karl?Han går in till läkaren å säger att jag inte kommer för att jag mår så dåligt å vill inte komma in å smitta alla om jag nu är magsjuk,det tackar dom för sen får han komma in till läkaren :O Där hon frågar hur jag mår annars osv. Så skriver hon ut en 50% sjukskrivning till mig å ger honom :O som nu räcker hela graviditeten.Men jag ska ju iof va hemma från och med 1 mars,men det var ju bra :) Han sa att jag helst skulle behöva och vilja vara hemma helt,men hon sa att eftersom jag inte är där så hon kan klämma å känna på mig så kan hon inte bara ge det sådär.Vilket jag har full förståelse för.
Sen hursomhelst så kör min älskade sambo hem mig,TROTS att han redan blivit försenad pga att han var hos läkaren å min räkning.Är han bäst eller är han?Fyfaaan vad jag är glad att jag haft sån tur som träffat en sån underbar man!!!
Efter läkaren var ju tanken att jag skulle ta'tt en kaffe med Sandra.Men det kunde jag ju såklart inte.Jag fick hoppa i säng med hinklen brevid å ringa till jobbet å sjukskriva mig ist,kul...jättekul.Preeecis vad jag behöver,för jag är ju rik...Ja jo på kärlek är jag ju faktist det :) Jag har så otroligt många å fina vänner runt omkring mig så hälften vore nog.Fast jag vill ändå inte loosa en enda av dom!
Sååå så har min "roliga" dag sett ut.Nu mår jag iaf bättre å jag har inte tvingats skölja hinken (Thank God),det var kanske (peppar peppar) bara falskt alarm.Men nu ska jag kolla Unga Mödrar (missade ju det då jag låg och sov idag),sen sova igen.Godnatt vänner!
Skulle träffat den här sköna bönan imorn men så blev det ju inte,men vi får ses nästa vecka istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0