Helgen slut men fort.f ledig :)

Dagen började med en dush,trodde jag skulle hinna duscha och klä på mig innan killen kom å hämtade tillbaka barnvagnen jag fått felskickat till mig..Men istället fick jag öppna i bara handduken och ropa på stackars älsklingen som låg å råslaggade,att "KLÄ PÅ DIG NU Å GÅ NER TILL GARAGET!!!"Han fick ont i huvudet av den väckningen,vilket jag kan förstå,stackaren :(
Sen hade vi tvättstugan,Stefan är världens bästa som bar allt åt mig <3
Men sista omgången fick jag gå och bära själv eftersom att han började jobba.Då mötte jag våra grannar som bor mittemot,guuud vad gulliga :D Men fick lite smått panik över att dom troligtvis hört oss haft sex..stackars!
Aja så roligt har jag haft det idag...
Här ska våran lilla älskling sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0