Bilderna har kommit :)

Jag med min abnorma mage <3
Nu ska jag å min älskling åka till bm å lämna mitt kissprov (ifall jag har uvi),sen tänker jag försöka smöra mig till att vi svänger förbi McDonalds å köper lite frulle ;) För jag är som vanligt vrååålhungrig..
Igår hände typ INGENTING,därför jag inte skrev nåt för det hade blivit årets tråkigaste inlägg..typ som det här..för när vi kommer hem igen så ska vi sussa direkt (Stefan jobbat natt) och jag vill mysa/sova jag med.Jag har börjat få värkar och det är ju lite jobbigt å göra något alls då.Jag har tex. dushat och klätt på mig idag,det var en stor bedrift bara det..Ush det lät som att jag aldrig dushar å är en snuskmaja,så är ju inte fallet.Bara ibland..när jag har ont.
Hepp,så roligt var det..Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0