Babysis fyller 19år <3

Idag är det ny dag ny födelsedag :) Nämligen min lillasyster Desirée,som fyller 19år.Shit asså..Tiden går så jäkla fort.Minns när vi var små och hon jävlades med sin storasyster allt vad hon kunde.Slog mig för jämnan,storasystrar VET att man inte slåss å därför lät jag henne hållas fram till jag fick riktigt ont och nog då jag slog tillbaka.Då kom det direkt..-"MAMMAAA,THERÉSE SLOG MIIIG"..Ja men hon började ju..Spelar ingen roll,du är äldre å vet bättre,suck..Kommer också ihåg alla gånger jag hade kompisar över och hon skulle prompt vara med,gud vad jag fick slita med den där dörren.Värst var det ju såklart när det kom någon hon verkligen älskade såsom Johanna Fritz tex.
Men nu är hon stor min älskade lilla lillasyster.Vi har haft mycket bråk men även en väldig massa kärlek (såklart,det är ju inte för intet det kallas syskonkärlek).Men nu är det mest bara kärlek <3
Har jobbat minipass idag med 16-19,efter det så handlade jag lite mat för pengar jag fått av min far(äntligen) i julklapp och födelsedagspresent.Sen var jag och Stefan och åt på McDonalds.Å nu så är jag hemma å har städat liiite.Tog det värsta.Men nu är krafterna slut så nu blir det ett avsnitt av Unga Mödrar sen sooova :)
Imorgon ska jag å Stefan köpa sista presenten till Dessie innan jag ska till Rudan med just Dessie och Tette,vi ska nämnligen fotas.Dessies kompis ska fota syskonporträtt till ett skolarbete.Sen på kvällen klockan 18 ska vi fira Desirée :)
Den här bilden är tagen på ett hotellrum i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0