Alla <3ans dag!

Gick upp tiiidigt imorse,klockan 6:00.Jag följde nämligen med min allra bästaste vän Sandra till Sös.Stackaren skulle sys på ett väldigt obehagligt intimt ställe :( Och hennes (för tillfället) idiot till karl kunde inte följa med..Jaja det är en lång historia och den är inte min att ta här.
Hursomhelst efter sjukhusvistelsen så åkte hon hem och jag till centrum där min underbara boyfriend kom å skulle såklart handla för presentkortet på game han fått av mig i alla hjärtans dag present.
Efter det gick vi och åt lunch,jag åt fetaost-fyllda biffar med stekt potatis rödvinsås tzatziki och tomatsallad.Det var riktigt jävla gott :D
Sen fick iaf jag min alla hjärtans dag present..nämligen det här..
Är han inte go min karl eller?!<3 :) Blir alldeles varm i hjärtat.Älskar honom så otroligt mycket (och nej inte för att han ger mig saker,utan för att han ger mig liv).
Hursomhelst..jag köpte 4påsar plopp med kärlekstema.En till Stefan,en till Sandra och sen tänkte jag ge mormor den ena och den fjärde till mig OCH Stefan..Tyckte det var så gulligt när jag såg att det skulle stå Kärlek,Lycka,Puss och Kram på dom istället för plopp..MEEEN...FALSK MARKNADSFÖRING!!!Blir fan lack,nu har vi öppnat 3 av fyra påsar å ingen av dom inehöll en endaste Kärlek eller Lycka.Såna där småsaker gör mig fan förbannad,och ja det finns mycket värre saker i livet än en jävla ploppincident.Men vafan,come on...Om inte ens en sån simpel grejj som att trycka rätt text på plopp funkar, vafan funkar då menar jag???
Bevis..
Är det inte lite märkligt?
Jaja jag ska sluta sura å ta å lägga mig å spela lite Bejeweled Blitz nu å sen sova..Glad alla hjärtans dag på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0