Lite bättre..

lite starkare idag :) Känns ju grymt skönt,hoppas det håller i sig.Har legat med jordens huvudvärk i 2 dygn,not fun.
Fick även en allergisk chock i tisdags kl05:00,illröd å klåda över hela kroppen.men det försvann efter ca 2 timmar,det var ju tur.Men sen kom huvudvärken..mamma var här igårkväll å tog blodtrycket på mig,det var bra så vi åkte inte in.Ringde min barnmorska i morse och hon sa att det var nog inget farligt men att jag nog vore höra med vårdcentralen om huvudvärken hörde ihop med allergiska chocken.
Jaja hursomhelst så längtar jag extremt mycket till på måndag :D...Ultraljud <3 Hoppas vi får se vad det är för kön som ligger där inne i magen o plaskar :D Och naturligtvis att allt fortfarande ser bra ut :)
Idag går jag in i vecka 19 (18+0) :D Skönt,känns som att man börjar komma nån vart nu iaf :)
Stefan städar,medans jag sitter här å skriver.Visst är det härligt med en karl som hjälper till.Han är bäst.Jag älskar honom nåt så otroligt mycket,kunde inte varit lyckligare..(eller jo om jag hade x antal miljoner på banken,men..);D
Ska jag kanske hjälpa lite?:) Ja jag tror det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0