Idag var hitler på krigsstigen..

Skällde ut en kassörska framför kunderna,men hon tog inte åt sig hon lacka tillbaka bara :D You go girl!
Detta bröt ut för att hon inte kan kompromissa.
Nog talat om henne.
Jag skulle vilja hedra alla gulliga kunder på något vis,visa att dom betyder så mycket när man jobbar och sliter.
Jag å älskling åt på håga (jag åt faktist en sallad trot eller ej),sen åkte vi hem å kollade på Walking Tall (jag somnade offcours..)
Nu när Stefan skulle åka till jobbet så tänkte jag sova en stund,men då naturligtvis blev man pigg igen,suck.
Imorn är det dop för systersonen Texas,å det är iaf tanken att jag ska läsa typ en dikt om jesus..:/
Längtar redan efter min älskling :(...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0