Äppeljuice..

är min craving.har ävcen varit väldigt sugen på viol-godis,dom där i tablettask ni vet..Men idag fick det bli en Fanta Lemon,kan inte bara dricka Äppeljuice och vatten,det är ju inget roligt..
Vill så gärna ha en fin blogg som kunde motivera mig till att skriva lite mer..Å att jag kanske kunde få arselt ur vagnen å fota lite mer...
Längtar tills jag kan känna bebisen i magen nu,skulle vara så häftigt med en liten spark inifrån..eller ?!:D
Har jobbat med Hitler idag,pratade knappt med henne ändå höll jag på att få cp-anfall på fittfan!!!
Hon lät mig sitta i en kassa i ca 4-5 timmar,TACK DIN JÄVLA FITTA!!!Tur att hon inte läser min blogg..tur att den inte är känd,hua.
Nu sitter jag å väntar på att Stefan ska komma hem från jobbet..Jag har märkt att jag kan fan inte somna utan honom på kvällen (lr jo jag kan men det är fruktansvärt svårt).Saknar iof ibland att sova med Malin <3 Vi har alltid så roligt innan vi somnar,min lilla terrier :D Skulle ha träffat henne idag,men fick extrapass så :/
Min storebror rymde från sjukhuset idag..Har varit tufft,speciellt när man är extra känslig när man är gravid :(
Jag älskar honom även fast han är lite speciell och vi inte ses så ofta.
Men nu ska jag ta mig i kragen å tvätta av mig sminket å åtminstone gå å lägga mig tills älskling kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0